tisdag 18 september 2012

Tävling! Vinn All the boys love Mandy Lane.


TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD. Och eftersom en kommentar om dagens outfit inte räknas så har vi ingen vinnare. Mandy Lane hoppar tillbaka ner i lådan och samlar damm.

Nu lottar jag ut ett ex av All the boys love Mandy Lane på DVD. Inplastad och fin.

Mandy Lane är vad som verkar vara skolans sista oskuld. Hon är dessutom snygg så tonårspojkarna flockas kring henne som flugor runt lort. Efter att hennes bästa vän Emmet gjort bort sig på en poolfest säger hon upp bekantskapen med honom och börjar umgås med de populära ungdomarna; de som super, röker på och har sex med allt som rör sig medan de högljutt bräker ut sin egen förträfflighet.  Hon går med på att spendera en helg med fem andra på en ranch där killarnas förhoppningar om att få ligga med Mandy blir grusade av inte bara hennes ovilja utan även en psykotisk mördare.







Allt du behöver göra för att kunna vinna är följande tre saker:

1. Vara minst 15 år.

2. Följ bloggen offentligt genom att klicka på "Anslut dig till den här webbplatsen" på vänster sida i menyfältet eller
Följ bloggen på Bloglovin genom att trycka här. Meddela mig vilket nummer du blev (det finns en räknare av följare under knappen "följer bloggen" När du börjat följa uppdateras räknaren om du uppdaterar sidan, det nya numret är ditt nummer.)


Du ska även:

3. Tipsa om tävlingen på valfritt sätt; facebook, twitter, er blogg etc. Kom ihåg att bifoga en länk i
kommentaren så jag kan se att ni gjort det.


Kom ihåg att skriva er mailadress i kommentaren så jag kan kontakta vinnaren!

Alltså: Skriv i en kommentar till det här inlägget att du följer bloggen, att du tipsat (länk till tipset) och din mailadress.

31:a oktober lottar jag ut en vinnare bland de som lyckats följa alla steg och skriva sin mailadress.

Lycka till!




1 kommentar:

  1. Fin blogg du har! :)
    Kommenter gärna min outfit som jag precis har lagt ut på min blogg! :D

    SvaraRadera